Tunnetko POTENTIAALISET vientimarkkinat?
Suosittelemme aina markkinatutkimusta kohdemaista ennen viennin aloittamista uuteen kohdemaahan.
Menestyvän vientitoiminnan pitäisi aina perustua markkinatietoon. Jotta yrityksen riskit olisivat mahdollisimman pienet, viennissä on tärkeää tietää etukäteen potentiaaliset asiakkaat, kilpailijat, hinnoittelun perusteet jne.
Meidän tekemämme käytännönläheiset markkinatutkimukset perustuvat aina tutkimukseen, jossa käytämme henkilöitä, jotka ovat tulleet Suomeen eri kohdemaista tai joilla on pitkä kokemus jostakin kohdemaasta. He voivat käyttää paikallisia hakukoneita tietojen saamiseksi (esim. Googlen eri kieliversiota), joista löytyy huomattavasti enemmän tietoa kohdemaista kuin esim. Google.com hakukoneesta.
Me tarjoamme markkinatutkimuksia seuraavista maista:
Belgia, Etiopia, Itävalta, Kiina, Nigeria, Norja, Portugali, Puola, Ranska, Romania, Ruotsi, Saksa, Sveitsi, Togo, Turkki, Unkari, Venäjä, Vietnam sekä Arabimaat että Etelä-Amerikan maat kuten Bolivia, Brasilia, Chile, Kolumbia, Paraguay ja Uruguay.
Vientiyritykset saavat tukea markkinatutkimusten teettämiseksi
Yksittäisen yrityksen on mahdollista saada 50 % tukea markkinatutkimuksiin Business Finlandin
Explorer-palvelusta. Me avustamme yritystä tarvittaessa hakemaan tätä avustusta.
Markkinatutkimustemme tavoitteena on aina lisätä asiakkaidemme vientiä.
Tarjouksemme markkinatutkimuksen jälkeen
Mikäli kansainvälisen vientiosaajamme tekemän markkinatutkimuksen perusteella käy selville, että kohdemaassa on yritykselle potentiaalisia asiakkaita, voimme tarjota hänen työpanostaan yritykselle määräaikaisella ja riskittömällä sopimuksella.
Tähän myös yrityksellä on mahdollista saada ELY:n kehittämisavustusta 50%.
Mitä markkinatutkimus maksaa? Hintaesimerkkejä
- Lopullinen markkinatutkimuksen hinta määräytyy haettavien tietojen määrittelyn jälkeen
- hinnat eivät sisällä matka-/majoituskustannuksia.
Seuraavat sisältöesitykset ja hinnat ovat esimerkinomaisia ja ne on tarkoitettu neuvotteluiden pohjaksi: